ZAPOMENUTÉ PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE?

PROČ NAKUPOVAT NAPRISTINE.CZGARANCE ATESTOVANÉHO MATERIÁLUGARANCE NEJLEPŠÍ CENY, DOPRAVA ZDARMA NA VŠE
Jakých?
A ještě několik dalších důvodů ...

Potřebujete poradit s výběrem vhodného povlaku?

Co se dějepo objednávce

Poté, co si v e-shopu vyberete požadované rozměry, zadáte dodací údaje a potvrdíte objednávku, Vás budeme průběžně informovat o stavu Vaší objednávky.

Potřebujete-li poradit s postupem objednávky, zkuste našeho Rádce při nákupu +

Přijetí objednávky

Bezprostředně po odeslání objednávky Vám e-mailem přijde její automatické potvrzení.

Zpracování objednávky

Po zpracování objednávky Vám sdělíme termín doručení a po vyexpedování také podací číslo Vaší zásilky.

Doručení zásilky

Česká pošta i kurýrní služba PPL doručuje (obvykle :-) Vaši zásilku následujcí pracovní den po podání.

PROČ NAKUPOVAT NA PRISTINE.CZ

U nás máte jistotu, že skutečně kupujete povlaky z typů materiálu Pristine vyráběných a atestovaných přímo pro použití na ochranu před domácími roztoči a jejich alergeny.

Většinu rozměrů protiroztočových povlaků Pristine nabízených v našem e-shopu máme skladem a jsou připraveny na rychlou expedici k vám.

Pravidelně pro Vás připravujeme akční nabídky a slevy, díky kterým u nás pořídíte nejlepší protiroztočové povlaky také za nejlepší cenu.

Přesto jste objevili jinde na internetu srovnatelný produkt za výhodnější cenu? Kontaktujte nás a pokusíme se Vám vyjít vstříc tak, abyste byli s naší cenou spokojeni.

Ať již pořizujete povlaky na jeden polštář nebo na všechna lůžka v domácnosti, s cenou za dopravu si u nás nemusíte dělat starosti. Poštovné máte vždy zdarma.

Jsme si jisti kvalitou nabízených povlaků Pristine a věříme, že s nimi budete spokojeni i Vy. Také proto nabízíme prodlouženou lhůtu na vrácení zboží, a to 31 dnů od převzetí zásilky.

Technologie výroby materiálu Pristine zaručuje jeho velmi vysokou životnost. Na povlaky Pristine se vztahuje desetiletá záruka, při správném zacházení však vydrží podstatně déle.

V NAŠEM E-SHOPU NAJDETE ŠIROKOU NABÍDKU ROZMĚRŮ A KOMBINACÍ PROTIROZTOČOVÝCH POVLAKŮ PRISTINE

Pokud přesto požadovaný rozměr nebo kombinaci nenajdete, můžete využít možnost zakázkové výroby přesně na míru.


Možnosti dopravy a platby, dodací lhůta

Způsoby doručení

Česká pošta - Balík do ruky

Česká pošta u služby Balík do ruky garantuje doručení následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS vás bude pošta v den podání balíku informovat o jeho doručování. V den expedice od nás obdržíte potvrzení o odeslání, na vyžádání Vám zašleme číslo balíku. Pokud vás doručovatel balíků nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena 7 dnů na vaší dodací poště. Poštu můžete požádat o opakované doručení zásilky nebo o prodloužení úložní doby, případně si na webu České pošty změnit termín a místo doručení zásilky dle potřeby.

Kurýrní služba PPL
Kurýrní služba PPL doručuje zásilky v pracovní dny od 8.00 do 18.00, konkrétní hodina závisí na trase řidiče či na dohodě s ním. Řidič PPL vás v den doručení zásilky kontaktujte telefonicky či SMS zprávou a oznámí předpokládanou hodinu doručení zásilky. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den.

Způsoby platby

Dobírka

Při platbě dobírkou uhradíte objednávku hotově při převzetí zboží od doručovatele České pošty nebo PPL.

Bankovní převod

Při platbě bankovním převodem prosím uhraďte objednávku na náš bankovní účet č. 2700106008/2010 (Fio banka, a.s.), jako variabliní symbol uveďte číslo objednávky. Zboží expedujeme následující pracovní den po připsání Vaší platby. Připsání platby Vám potvrdíme e-mailem spolu s termínem doručení.

Platba kartou při převzetí zboží (pouze PPL)

U řidiče PPL můžete při převzetí zboží zaplatit kromě hotovosti také platební kartou.

Poštovné zdarma

Výše uvedené možnosti dopravy a platby můžete libovolně kombinovat, poštovné máte vždy zdarma bez ohledu na cenu objednávky a počet objednaných povlaků.

Dodací lhůta

Zboží standardně odesíláme následující den po objednání, popř. připsání platby na účet, nejdéle pak do 2 pracovních dnů. Ve zcela výjimečných případech nedostatečných skladových zásob Vás kontaktujeme a dohodneme konkrétní termín doručení.


Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti Stop Alergii s.r.o. se sídlem Pod Strání 2158, 100 00 Praha 10, identifikační číslo: 27592022, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 117515 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.pristine.cz.

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Stop Alergii s.r.o. se sídlem Praha 10, Pod strání 2158 , identifikační číslo: 27592022 , zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 117515 (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.pristine.cz , a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.pristine.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

2.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

2.3. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

2.3.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

2.3.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

2.3.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

2.4. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ Odeslat objednávku “. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

2.5. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

2.6. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.

3. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce či bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2700106008/2010 , (dále jen „účet prodávajícího“);

3.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

3.3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

3.4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením čísla objednávky jako variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

4.1. Kupující má v souladu s ustanovením dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@pristine.cz .

4.2. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 4.1. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.

4.3. Ve lhůtě patnácti (15) dnů od vrácení zboží kupujícím dle čl. 4.1. obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zda vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.

4.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 4.1. obchodních podmínek vrátí prodávající plnění poskytnuté kupujícím kupujícímu do deseti (10) dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží dle čl. 4.3 obchodních podmínek, nejpozději však do třiceti (30) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím.

4.5. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

4.6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

4.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

5.1. Způsob doručení zboží je smluven na základě volby kupujícího.

5.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.

5.3. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.

5.4. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

6. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA

6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku). Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.

6.2. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

6.3. Prodávající odpovídá za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka).

6.4. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

6.5. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

7. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

7.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

7.2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

7.3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

7.4. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ

8.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

8.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: (jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

8.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.

8.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu uvádět správně a pravdivě.

8.5. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím předávány třetím osobám.

8.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

8.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné, a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

8.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 8.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

8.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

8.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

8.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat.

9. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

9.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

9.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

10. DORUČOVÁNÍ

10.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně elektronickou poštou.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování.

11.2. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.

11.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy reklamace@pristine.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

11.4. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována v elektronické podobě za účelem jejího splnění a další evidence. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.

11.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Pod strání 2158, 100 00 Praha 10 , adresa elektronické pošty info@pristine.cz , telefon 608848518 .

12. V Praze dne 31.10.2014


Vrácení zboží

Zákonná lhůta 14 dnů

Při nákupu po internetu má spotřebitel dle zákona č. 89/2012 Sb. právo vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Pro dodržení lhůty je rozhodující datum odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy.

Prodloužená lhůta na vrácení

Provozovatel internetového obchodu www.pristine.cz poskytuje nadstandardní prodlouženou lhůtu na vrácení zboží v délce 31 dnů.

Postup vrácení zboží

Informujte nás o tom, že zboží vracíte, a sdělte nám číslo účtu, na který chcete vrátit Vaši platbu. Zboží spolu s vyplněným formulářem „Odstoupení od kupní smlouvy“ (ke stažení zde) odešlete na kontaktní adresu. Po doručení Vaší zásilky zašleme peníze zpět na Váš účet, a to nejdéle do 14 dnů. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.


Reklamace

Na zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu www.pristine.cz poskytujeme prodlouženou 10letou záruční lhůtu na výrobní a materiálové vady. O případné reklamaci nás laskavě informujte e-mailem či telefonicky. Reklamované zboží pak zašlete s kopií faktury a stručným vysvětlením důvodu reklamace zpět na kontaktní adresu. Potvrdíme převzetí Vaší zásilky a dohodneme s Vámi způsob řešení reklamace. Reklamace řešíme obratem, nejdéle do 30 dnů. V případě oprávněné reklamace proplatíme na Vaši žádost náklady za zaslání reklamovaného zboží. K žádosti o vrácení poštovného je třeba doložit výši nákladů, např. kopii účtenky za poštovné.

POTŘEBUJETE-LI PORADIT S VÝBĚREM POVLAKŮ NEBO POSTUPEM OBJEDNÁVKY, NEBOJTE SE ZEPTAT.

Můžete zkusit našeho Rádce při nákupu, případně nás rovnou kontaktujte, budeme se Vám rádi věnovat.

NAHORU